Fri fragt over 499,-1-2 dages leveringSikker online betaling30 dages returretKontakt os: Tlf. 31151870

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger


GoVita.dk v/AdViva ApS
Skodsborgvej 340, st.tv.
2850 Nærum
CVRnr. 31178088

mail@govita.dk
TLF 31151870


Betaling

Hos GoVita kan du betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Express og MobilePay Online.

Du kan også betale via EAN nummer (det offentlige og enkelte virksomheder). Tilføj EAN nummer i kommentarfeltet og gå helt til 'betaling'. Vi sender derefter en EAN faktura.


Levering

Vi leverer p.t. kun til danske adresser og sender din bestilling med enten GLS eller PostNord.

I begge tilfælde kan du vælge mellem afhentning (automatisk nærmeste sted), omdeling til privat eller omdeling til erhverv.

Ved ordrer på over 499 kr. betaler vi for fragten (fri fragt).

Ved andre ordrer koster fragten fra 30 - 49 kr. afhængig af den leveringsmåde du vælger.

Leveringstiden er 1-2 hverdage.

Betaling trækkes først når vi afsender varen.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 30 dages returret (fortrydelsesret), når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du har modtaget din forsendelse.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail@govita.dk eller via tlf. 31151870. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på musikCD´er.


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
GoVita.dk v/AdViva ApS
Skodsborgvej 340, st.tv.
2850 Nærum

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på GoVita.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ´rimelig tid´ efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Varen sendes til:
GoVita.dk v/AdViva ApS
Skodsborgvej 340, st.tv.
2850 Nærum

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)


For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos AdViva ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for GoVita og AdViva ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på GoVita.dk er Ken Schultz.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret og vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til GoVita.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos AdViva ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til AdViva ApS via e-mail (mail@govita.dk).


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Ken Schultz hos GoVita på tlf. 31151870 eller via mail@govita.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her: http://ec.europa.eu/odr.

 



Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Ved at lukke eller forsætte på sitet accepterer du. Læs mere her »

Kurven er tom